niedziela, 18 marca 2018

Polski kryminał


Kamfora, Małgorzata Łatka

Któregoś pięknego dnia trafiłam na Kamforę zupełnie przypadkiem, przeglądając wpisy ulubionych blogerek. Małgorzata Łatka okazała się być mamą bliźniąt, tak jak ja i solidarnie postanowiłam wypożyczyć z Biblioteki jej książkę. Wypożyczyłam. I przepadłam.
Książkę przeczytałam w dwa wieczory.

Akcja rozgrywa się w Krakowie. Znikają kobiety a następnie pojawiają się zamordowane w Parkach. Nad sprawą pracuje Komendant Jakub Zagórski, do którego niedługo dołącza Lena Zamojska, specjalistka od mowy ciała.

Kamfora to prawdziwa uczta dla wyobraźni. Wartka akcja, poboczne wątki, nieoczywiste fakty. Świetne wejście w psychikę głównych bohaterów.

Bardzo polecam, zwłaszcza fanom gatunku.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za komentarz,
proszę, zostaw swoje imię lub nick, bym, wiedziała komu podziękować :)