wtorek, 24 kwietnia 2018

Leczenie dietą

Źródło: www.gotujzdrowo.com



Marek Zaremba, Wygraj z Candidą!

Do autora przekonałam się przy okazji jego książki dotyczącej nieprawidłowości z tarczycą - Hashimoto. Już wtedy spodobała mi się forma – obszerna wiedza merytoryczna, przepiękne zdjęcia oraz przepisy kulinarne wspomagające pracę tarczycy.
Podobnie jest w Leczenie dietą. Wygraj z Candidą! Pan Marek wprowadza czytelników w świat zakwaszonego organizmu, którego dopadają dolegliwości sugerujące grzyba Candida. Omawia ze szczegółami problematykę współczesnego sposobu jedzenia i ubolewa nad brakiem czasu na zatrzymanie się, zadumanie i refleksji. Twierdzi, że stres jest ogromnym przyczynkiem do destrukcji naszych ciał. Wspomina jak wielką rolę na nasz organizm ma duchowość i mimo, że nie jestem osobą wierzącą i zwykle unikam tego typu przekazu to interpretacje Marka Zaremby są dla mnie akceptowalne. Moim zdaniem jest nienachalny w swoich przemyśleniach, przeciwnie – sposób jego patrzenia na świat i jego wpływ na nas jest bardzo autentyczny, szczery a to dodaje waloru książce. Oczywiście nie można zapomnieć o pięknych zdjęciach kulinarnych zrobionych przez samego autora. Przepisy nie są trudne, bazują na produktach dostępnych w naszym kraju. Bardzo podoba mi się sekcja „Moja rada” opatrzona większością przepisów, która jest obecna również w innych książkach autora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za komentarz,
proszę, zostaw swoje imię lub nick, bym, wiedziała komu podziękować :)