środa, 31 stycznia 2018

Gotuj zdrowo!

Źródło: www.gotujzdrowo.com


Zatrzymaj Hashimoto, Marek Zaremba

Tą wielką księgę przepięknych kulinarnych fotografii, pięćdziesięciu przepisów super-hashi-zdrowych i ogromnej dawki wiedzy "dorwałam" w Bibliotece Miejskiej u mnie w mieście. Uwielbiam kulinarne książki - które łączą w sobie trzy powyższe komponenty. Uczta dla duszy, oka i umysłu!
Z książki Marka Zaremby dowiedziałam się m.in, że choroby autoimmunologiczne wynikają bardzo często ze stresu. W związku z tym ważne jest by nauczyć się balansować swoimi zasobami duchowymi, sięgać po pomoc i nauczyć się odpuszczać, wybaczać, rozważniej patrzeć na otaczającą nas rzeczywistość oraz zaufać Bogu. Dowiedziałam się też, co wzmacnia ochłodzenie organizmu a co przyczynia się do jego ogrzania. To była dla mnie szczególnie ważna wiedza, ponieważ cierpię na chronicznie zimne stópki ;) Autor opisał działanie pracy tarczycy, co wpływa na to działanie i przekonywał, że dietą i postawą duchową można wspomóc jej pracę. W książce można znaleźć fantastyczne przepisy bazujące na m.in pieczonych warzywach, kaszach, mięsie i rybach. Każdy znajdzie dla siebie coś, co z radością przygotuje i zje. Mnie osobiście urzekły przepisy na zupy, których w moim menu jest zdecydowanie za mało i propozycje obiadowe z komosą ryżową, którą uwielbiam.

Marek Zaremba dzieli się niektórymi przepisami na swojej stronie internetowej, która również zachwyca: http://gotujzdrowo.com/category/wszystkie-przepisy/

Zachęcona przepięknym wydaniem Zatrzymaj hashimoto teraz poluję na książkę, którą pan Marek wydał wcześniej, pt. Leczenie dietą i Jaglany detoks.

 Poniższy przepis wykorzystałam i potwierdzam, że potrawa jest absolutnie doskonała!

 źródło powyższych zdjęć: http://gotujzdrowo.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za komentarz,
proszę, zostaw swoje imię lub nick, bym, wiedziała komu podziękować :)