poniedziałek, 31 lipca 2017

Adios kilogramos

 
Adios kilogramos, Katarzyna Błażejewskiej-Stuhr i Magdalena Chorębała

Jako istota płci żeńskiej, mam dość często do czynienia z poradnikami. Zwłaszcza dotyczącymi odchudzania. Tym razem jest to książka napisana przez dietetyka i kobietę, która na własnej skórze przetestowała 90 dniowy program odchudzania składający się z diety i ćwiczeń fizycznych ustalonych przez trenerów.

Książka składa się z trzech części: część dotycząca przebadania się przed rozpoczęciem diety; druga część składa się z przepisów na 90 dni a trzecia prezentuje zestaw ćwiczeń. Książkę wieńczy spersonalizowany dziennik.

Przed sobą mam kompedium wiedzy na temat odchudzania wraz z planem diety i ćwiczeń a mimo to nie zachwyciła mnie, nie porwała, a nawet nie sprawiła, że moja motywacja wzrosła. Dlaczego? Może dlatego, że książka nie uczy zdrowego odżywiania  a narzuca swoje przepisy z wymyślnymi daniami. Może dlatego, że nie umiem sobie wizualizować ćwiczeń fizycznych według książki. A może jestem leniem.
Adios kilogramos jest książką ciężką, pełną wiedzy i... przytłaczającą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za komentarz,
proszę, zostaw swoje imię lub nick, bym, wiedziała komu podziękować :)