piątek, 12 sierpnia 2011

Z miłości do psów...

Mój pies jest najlepszym psem na świecie, Suzy Becker

Kilka tygodni temu wydawnictwo WAB ogłosiło konkurs "W psem i kotem", w którym wzięłam udział. Nagrodą dla sześciu zwycięzców był właśnie album autorstwa Suzy Becker. Dziś rano ta przeurocza książka czekała na mnie w skrzynce pocztowej. Wzięłam mojego mężowego i sierściucha na kanapę i od deski do deski przeczytaliśmy/obejrzeliśmy publikację. Mięliśmy przy tym sporo zabawy a nasz pies nieoczekiwaną porcję pieszczot za każdym razem, gdy spostrzeżenia autorki zgadzały się z naszymi, czyli bardzo często!

Album jest zbiorem rysunków - scenek z życia wziętych suczki Willie i jej właścicielki opatrzone komentarzami. Ukazują niemal wszystkie zabawne (i nie tylko) sytuacje, w których głównym bohaterem jest pies. Cała książka to rozczulające wyznanie miłości dla najlepszego przyjaciela, ukazanie wspólnego życia w różnych kolorach.

Szczerze polecam zapoznania się z tą książką. Jest też doskonałym materiałem na prezent dla osoby uwielbiającej psy :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za komentarz,
proszę, zostaw swoje imię lub nick, bym, wiedziała komu podziękować :)